Sunday 27 February 2011

Reunion Ex SMTAM

Selepas 26 tahun meninggalkan alam persekolahan pada 26hb febuari lepas aku dan teman2 SMTAM 85 dapat bertemu semula....riuh rendah dgn mcm2 kisah...ada yg dah berjaya jadi usahawan, make up artis, mak andam, tukeh bahulu, taukeh tupperware...(akulah tu...hihihihi..) dan mcm2 lagi lah...

Banyak perubahan yg aku nampak....yg paling ketara semuanya mengembang...hehehehe...(aku pun sama)..yg dulu seksi.....sekarang dah berhijab...yang dulu brutal sekarang dah ayu dan lemah lembut...yang pasti ramai yg dah beruban!!! nampak sangat kami dah tua...


~ ini antara yg dapat hadir ~

Tengok gambar atas ni....semuanya mak2 budak dgn bapak2 budak...mengembang dan beruban....ada yang dah dapat menantu dan bakal dapat cucu...tapi aku baru ada anak darjah satu....alamatnya lambat lagi lah aku nak bermenantu....sebenarnya yg dah bermenantu tu gatal masa sekolah sbb tu lah kawin awal dpt anak pun awal....aku baik...( tak laku sebenarnya)...



~ Ramlah Hashim yg dah berhijab....dulu seksi tau ~


~ Liza terkejut tengok kawan baik dia Rusni ~


~ Ini family arwah Zairi Ahmad kawan kelas aku ~

Sebelum perancangan nak buat reunion ni aku teringat si Zairi...budak gempal dalam kelas yg selalu pakai baju kemas dan bersih...pas tu aku tanya kwn kelas aku, Aliza mana nak cari Zairi.....dia kata Zairi dah 4 tahun meninggal.....sakit jantung...terkejut beruk aku...sedih pun ada...huhuhuhu...Al Fatihah.. Aku jemput juga family arwah dtg.....sbb tu Muniroh isteri arwah datang...


~ semua kalut nak bercerita ~


~ Dari kiri Aliza, Naziroh, Aku, Aisyah, Puziah & Liza ~
Semua ni sahabat karib aku masa sekolah dulu....kami geng tepi sawah dkt kantin..



~ Try tgk belakang kami...anak siapa lah tuuuu...anak aku...hampeh betoi...tak padan dgn pompuan terkangkang.....geram betoi aku tengok!!!!..~



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...