Sunday 27 February 2011

Breakfast wajib setiap pagi...


~ALPHA LIPID~


Sebelum ini aku sering mengalami sakit2 sendi terutama sakit lutut dan sakit tapak kaki. Pergerakan menjadi tak selesa disebabkan masalah ini...bukan itu saja....setiap kali nak mengerjakan solat aku terpaksa duduk seperti warga emas....mak aku sendiri yg dah berumur 60an masih kuat kalau nak di bandingkan dgn aku...

Alhamdulillah sejak diperkenalkan dgn susu ALPHA LIPID aku terus amalkan minuman ini hampir setahun...rasa sakit dah tak ada lagi.....ini bkn nak promosi tapi nak kongsi pengalaman...
Kepada kawan2 yg ada mengalami sakit sendi...dlm erti kata lain kalsium dah kurang dlm tubuh jgn lah teragak2 cuba susu ini...biar mahal harganya tapi berjasa pada badan kita

Terimakasih kepada Shahrul Rizal dan kakaknya Sxarah Azy Aziz.....sbb kenalkan susu ALPHA LIPID kepada ku....

Kepada sesiapa yg nak cuba minum susu Alpha Lipid ni hubungi Pn Sxarah Azy Aziz...019 2074279...bg tau dia dapat tau dari sini...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...