Saturday 17 September 2011

Sesekali cik Zah Membelai Diri...

Salam...rasanya dah terlalu lama cik Zah tak membelai dan manjakan diri. Kebetulan cik Zah turun KL cik Zah ambil kesempatan p berkunjung ke Sri Dahlia Hair & Beauty Ladies House di Kota Damansara seksyen 4. Sebenarnya salun ni tempat cik Zah bekerja dulu....masa tu cik Zah dengan Nor jer bekerja...cik Zah bahagian rawatan muka dan badan manakala Nor rawatan rambut...

Ini lah tempatnya..

Sekarang salun ni dah di beli oleh Nor....bagus Nor ni dari awal lagi dia dah bercita cita nak beli salun ni...Alhamdulillah rezeki dia ada di situ..la ni dia ada 3 orang pekerja.

Ini lah Nor...seorang yang berhati cekal dan bercita cita tinggi...

Sebelum cik Zah terlupa Nor ni pandai buat inai mahendi....ramai selebriti yang dah mendapat khidmat Nor... Antara selebriti yang pernah mendapat khidmat Nor...Datin Nor Juma, Azizah Ariffin, Nora Danish, Dinas, Sazzy Falak dan ramai lagi cik Zah pun tak ingat...sesiapa yang nak cuba tengoklah nombor telefon di atas tu..

Aisyah ambil kesempatan juga

Ini Nor dok tengah buat treading untuk bakal pengantin...menyakitkan kalau tak biasa tapi cantik

Lagi satu cik Zah nak bagi tau di sini lah pertemuan cik Zah dan Kak Chik tuan punya blog Dari Jari Jari Halusku...dia selalu menghabiskan masa disini membelai diri dari hujung rambut sampai hujung kaki..

1 comment:

  1. Nostalgia la tempat ni. Aduh duh duh .. teringat aku zmn dulu2.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...