Sunday 3 July 2011

Meriah Bulan Ni

Salam mesra......rasanya kali ni cik Zah tak mau tunjuk masakkan. Kita jamu mata tengok TUPPERWARE tawaran untuk 1 Julai sampai 6 ogos 2011. Yang dalam gambar ni memang cantik boleh buat bekas isi biskut untuk hari raya nanti. Nama set ni KURMA GIFT amat sesuai untuk di beri kepada kawan2 atau saudara mara...kan kita tak lambat lagi nak berpuasa..Kalau balik rumah mertua nampak cantik buah tangan...sayang menantu pada mertua...hahahaha yang pasti mak mertua mesti tersenyum tengok bekas yang cantik ni...bila orang tanya mesti mak mertua kita kata ni menantu saya yang belikan...dekat mak kita sendiri wajib beli sebab mak kita pun suka barang macam ni...Harga RM53.90


Haa yang ni pulak ELEGANT SMALL SQUARE ada 4 biji harganya murah saja RM54.90 untuk tawaran bulan ni. Tapi kalau nak beli set ni kenalah beli KURMA GIFT SET dulu. Bekas ni kecil sikit dari KURMA GIFT SET.

Yang ni pun tak kurang menarik...limited tau..kira siapa cepat dia dapat...selalu benda benda macam ni memang cepat benar kehabisan stok..Nama set ni SALAM AIDILFITRI ONE TOUCH harga tak mahal mana kalau nak di bandingkan dengan rupa yang cantik dan warna yang menarik. Nanti bulan puasa kita buat biskut boleh susun dalam bekas ni...mesti nampak cantik dan sedap biskut kita sebab bekas ni kedap udara.. Harga enam bekas ni RM148.00 saja.....yang penting ada jaminan seumur hidup TUPPERWARE ni..


Selamat Menjamu Mata.....................: )



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...